loading...
رئال مادرید
کاک سروش بازدید : 0 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

امید و صبر برای بازیکنان قوی؛ سختی ها روزی نتیجه میدهد...

 

نوشتن برای تیمی به شهرت رئال مادرید که آوازه ای فرا جهانی دارد کار مشکلیست اما برای تشکر از بازیکنانی که امسال تا پای جان از تیم و هواداران حمایت کردند انسان را وادار میکند که برای چند خطی هم که شده از آنها قدر دانی شود.

 

از کدام اسطوره باید شروع کرد؛ از شماره یک رئال شروع میکنیم ، شماره یکی که نماد رئال است شماره یکی که مظهر صداقت و صبر و پایداریست. او در این فصل مثل یک سرباز تمام تلاش خود را انجام داد تا جو رئال بر هم نریزد ، او اهداف تیم را بسیار بالاتر از اهداف خود میدید و بدون ذره ای غرور بیجا به حمایت همه جانبه از تیم پرداخت. به راستی که لقب ایکر مقدس برازنده ی اوست،از ایکر کاسیاس برای فدا کاری هایش تشکر میکنیم!

 

 

Cristiano Ronaldo and Iker Casillas seated in Real Madrid bench in La Liga 2013

 

شماره دو رئال، شماره دویی که در عین کم تجربگی پخته ترین بازی ها را برای رئال انجام داد، دفاعی که برای تیم ، خود را به آب و آتش میکشاند ، نمونه اش ال کلاسیکو های امسال؛ او بود که به تنهایی تمامی مهاجمان تیم مقابل را کلافه کرده بود ، او بود که در ال کلاسیکو و دیگر بازی های این فصل با توجه به پستش خطا هایش حتی به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسد ، او را باید پدیده ی این فصل رئال معرفی کرد، از رافائل واران برای بازی های بی مثالش تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/30_01_2013/ronaldo12.jpg


شماره سه رئال یعنی مظهر تعصب به رئال ، چنان تعصبی دارد که هیچگاه از خاطر هواداران نخواهد رفت، او هم بسیار بازیکن صبور و شکیبایست و فقط صلاح تیم را میخواهد . وقتی جای خود را در ترکیب اصلی به رافائل واران داد بجای بحث و مشاجره ، به حمایت از وی پرداخت و او را شایسته ی این مقام دانست ، از په په برای تعصب به رئال تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/29_08_2012/ronaldo15.jpg


شماره چهار رئال ، او که سکان هدایت خط دفاعی را در دست دارد همیشه با بهترین عملکردش هواداران را راضی نگه میدارد ، بی شک او هم به تارخ رئال پیوند خورده و همیشه به یاد ها خواهد ماند. او همیشه نقش خود را ایفا کرده و در خارج زمین هم همیشه با دادن روحیه به بازیکنان آنها را برای پیروزی امیدوار تر میکند، از سرخیو راموس برای تعصب و هدایت خط دفاعی تیم تشکر میکنیم!


 

Cristiano Ronaldo and Sergio Ramos new and original way of celebrating goals, in Real Madrid 2013

 

شماره پنج رئال ،  یعنی بازیکنی که تمام تلاش خود را به اجرا در می آورد تا بتواند برای بهترین تیم اروپا مفید واقع شود و هواداران را راضی نگه دارد. او از وقتی که به رئال منتقل شده رشد چشم گیری داشته و به یکی از بهترین دفع های کناری جهان تبدیل شده ، از فابیو کوئنترائو برای تلاش بی وقفه اش تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/09_02_2013/ronaldo2.jpg


شماره شش رئال، بازیکنی خستگی ناپذیر که در بعضی مواقع موتور تیم نامیده میشود و بسیاری از کارشناسان معتقدند یکی از پایه های اصلی این فصل قو های سفید بوده است ، او بازیکنیست که با تمام وجود بازی میکند و به عنوان یک هافبک توپ گیر بهترین بازی های دوران فوتبالی اش را میگذراند، از سامی خدیرا برای دوندگی بی امانش تشکر میکنیم!


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/21_04_2012/ronaldo43.jpg


شماره هفت رئال را رها و با شماره هشت رئال ادامه میدهیم ، بازیکنی کم حاشیه که فقط به فکر این است که وقتی به میدان میرود بهترین عملکرد را داشته باشد تا مربی و هواداران از او راضی باشند ، بازیکنی که روحیه بالایی دارد و هیچگاه از مبارزه دست بر نداشته و نا امید نمیشود ، از ریکی کاکا برای نجابتش تشکر میکنیم!


 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/30_09_2012/ronaldo7.jpg

 

شماره نهم رئال ، فرواردی که فقط به فکر گلزنی نیست و با تعهد کامل نسبت به تیم برای پیروزی تیم تلاش میکند ، حتی در مواقعی که گل هم نمیزند در نقش سازنده ی پایه های گل ظاهر میشد. او مورد اعتماد تمام رئالی هاست و هواداران او را همیشه مورد حمایت خود قرار میدهند ، از کریم بنزما بازیکن مسلمان و با اراده ی رئال تشکر میکنیم!


 

Cristiano Ronaldo hugging Karim Benzema in Real Madrid goal celebrations, in the Copa del Rey 2012-2013

 

شماره ده رئال ، این بازیکن محجوب هر سال بهتر از پارسال میشود و توجه همه جهان را به خود میکشاند ، پاس های او بدون کمترین اشتباه به بازیکن مورد نظر میرسد، براستی که او شایسته ی لقب سلطان پاس گل که از طرف کریستیانو رونالدو برای او انتخاب شد است و او و رونالدو یکی از رویایی ترین زوج های تاریخ فوتبال هستند ، از مسعود اوزیل بازیکن مسلمان و محجوب رئال برای پاس های بی مانندش تشکر میکنیم!


http://www.ronaldo7.net/gallery/game/01_12_2012/ronaldo5.jpg

 

شماره دوازده رئال ، با وجود اینکه او در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم میکرد اما هیچگاه تیم را تنها نگذاشت و همیشه در تمرین به عنوان بیننده شرکت میکرد ،بسیاری از کارشناسان  او را بهترین دفاع چپ حال حاظر دنیا میدانند و همینطور هم هست، نفوذ های بی شمار و سرعت فوق العاده اش به او در رسیدن به هدفش به عنوان بهترین شدن در پست دفاع چپ کمک زیادی میکند، از مارسلو برای حمایت و صبرش در طول فصل از رئال تشکر میکنیم!



http://www.ronaldo7.net/gallery/game/14_04_2013/ronaldo3.jpg

 

شماره سیزده رئال ، ابتدای فصل عملکرد خوب و غافل گیر کننده ای داشت و بیشتر در بازی های جام حذفی به بازی گرفته میشد و پیشرفت زیادی داشت به حدی که در چند بازی لا لیگا هم نظر مربی را بخود جذب کرد و سنگربان رئال نیز شد ، از آنتونیو آدان برای کمک های بی منتش برای رئال تشکر میکنیم!


 

http://u.goal.com/230400/230404hp2.jpg

 

شماره چهارده رئال ، امسال سال خوبی داشت و تقریبا در تمامی بازی ها موثر ظاهر شد و به تیم کمک های فراوانی کرد ، در طول فصل هدایت خط هافبک را بر عهده داشت و مثل همیشه برای پیروزی رئال نهایت تلاشش را میکرد. پاس های در عمق او برای مهاجمان در بسیاری از بازی ها راه گشایه تیم شد، از ژابی آلونسو برای انجام بهترین بازی هایش برای رئال تشکر میکنیم!


 

http://u.goal.com/232000/232009hp2.jpg

 

شماره پانزده رئال ، در حالی که به صورت غرضی به رئال آمد اما بازیکنی با تعصب برای این تیم بود، در عین حال دوست داشتی و خوش اخلاق نیز بود. به طور کلی او آچار فرانسه ی مربی تیم بود و هر جا که مربی صلاح میدانست در خدمت به تیم حاضر میشد، از مایکل اسین برای در خدمت تیم بودنش تشکر میکنیم!


 

Michael Essien first goal ever for Real Madrid, in 4-0 win over Zaragoza, for La Liga 2012-2013

 

شماره شانزده رئال با این که سن و سالی از او گذشته اما هنوز هم با همان طراوت بازی میکند و در مواقع حساس به کمک تیم می آید . در مواقعی که مدافعان رئال مصدوم بودند او وظایف آنها را بر عهده میگرفت و با اعتماد به نفس کامل خط ذفاع را سرو سامان میداد ، از ریکاردو کاروالیو به خاطر تلاش و توپ گیری هایش  تشکر میکنیم!


 

Ricardo Carvalho defending, in Real Madrid vs Alcoyano, in 2012-2013

 

 شماره هفده رئال بازی های زیادی در این فصل برای رئال انجام داد و بسیار موثر بود ، او هم از جمله بازیکنان با تعصب کامل به تیم بود ، بازی اش زیاد به چشم نمی آید اما یکی از ستون های اصلی تیم در این فصل و همینطور فصل قبل بود ، از آلوارو آربلوآ برای زحمات بی پایانش برای رئال تشکر میکنیم!


 

http://u.goal.com/258800/258812hp2.jpg

 

شماره هجده رئال همیشه حامی تیم بوده ، چه در داخل زمین و چه در خارج از آن ، بازیکنی که بار ها از خارج باشگاه پیشنهاد هایی برای جدایی از رئال داشته اما بدون توجه به آنها با تمرکز کامل به فکر تیم بوده و هر وقت برای تیم بازی کرده بهترین بازی خود را انجام داده و با تیم هماهنگی کاملی داشته ، از رائول آلبیول برای وفاداری اش به رئال تشکر میکنیم!


 

http://u.goal.com/202000/202090hp2.jpg

 

شماره نوزده رئال بازیکنی که یکی از بهترین بازیکنان امسال چمپیونز لیگ بود بازیکنی که با ورود خود به بازی برگشت مقابل منچستر یونایتد جان تازه ای به تیم داد و باعث شد رئال به خود بیاید و نتیجه بازی را در دقایق پایانی عوض کند ، شوت های راه دور او با وجود جثه ی کوچکش را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد ، از لوکا مودریچ برای بازی های زیبایش در این فصل تشکر میکنیم!


 

Cristiano Ronaldo and Mesut Ozil, best friends in Real Madrid 2013

 

شماره بیست رئال ، کسی که همیشه با صبر خود نتیجه گرفته و در تمام بازی هایی که انجام داده برای رئال موفق ظاهر شده ، با اینکه به نظر میرسد سال پایانی اش را در رئال گذراند اما بهترین بازی ها را انجام داد و توانست موفق ظاهر شود و شاید اگر در هر تیمی بجز رئال که این همه ستاره دارد بازی میکرد الان بهترین بازیکن تیمش بود ،از گونزالو هیگواین برای گل های ارزشمندش در رئال تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/28_10_2012/ronaldo5.jpg


شماره بیست و یک رئال، بازیکن محبوب مربی تیم بود و هر زمان به میدان می آمد با دوندگی و پرس های بی امانش هافبک ها و مدافعان حریف را کلافه میکرد ، در این فصل در مقاطعی با مصدومیت های جزئی همراه بود اما توانست فرم خوبش را حفظ کند . از خوزه کایخون برای دوندگی و حمایت کامل از مربی و رئال تشکر میکنیم!


 

http://u.goal.com/207300/207344hp2.jpg

 

شماره بیست و دو رئال، بازیکنی با اراده که خیلی از بازی های امسال را بخاطر مصدومیت از دست داد اما در اواخر فصل با تمام وجود برای رئال به میدان رفت و گل هایی هم به ثمر رساند و به تازگی هم صاحب فرزندی شد.امیدواریم روند بهبود خود را به سرعت طی کند و بتواند با آمادگی صد در صد برای تیم موثر واقع شود.از آنخل دیماریا برای نا امید نشدن از مصدومیت و تلاشش برای نتیجه گرفتن تیم تشکر میکنیم!


 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/30_09_2012/ronaldo9.jpg

 

شماره بیست و پنج رئال، کسی که خیال هواداران رئال را در مدت بعد از مصدومیت کاسیاس تا به حال از بابت پست دروازبانی آسوده کرده، اوج هنر نمایی های او به دیدار مقابل منچستر یونایتد بر میگردد ، جایی که تعداد فراوانی از حملات مهاجمان منچستر یونایتد را خنثی کرد و سهم زیادی در صعود تیمش داشت. به حق است که بگوییم در حد و اندازه های رئال ظاهر شد. از دیگو لوپز برای حفظ سنگر رئال با شایستگی تمام تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/05_03_2013/ronaldo23.jpg


شماره بیست و هفت رئال، بازیکن جوان و با نشاطی که از تیم پایه رشد کرد و به تیم اصلی راه پیدا کرد او یکی از بازیکنان جوان و آینده دار رئال در اروپا خواهد بود و انتظار میرود که در فصل آینده بازی های به مراتب بیشتری برای رئال به میدان برود. از ناچو برای حفظ اصالت مادریدی و تعتصبش به پرچم رئال تشکر میکنیم!



http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-581-real-madrid-defender-nacho-in-action-in-alcoyano-1-4-real-madrid-in-copa-del-rey-2012-2013.jpg

 

شماره بیست و نه رئال ، بازیکن جوان و آینده داری دیگر از آکادمی رئال است که بدون توقع بیجا همیشه حاظر به خدمت به رئال است ، به جرات میتوان گفت که در نبود مهاجمان تیم به شدت موثر واقع میشد و در بازی هایی که در ترکیب بود تمام تلاشش را برای رضایت مربی انجام میداد و در مقاطعی از فصل گلزنی هایی داشت. پاس گلی را که در ال کلاسیکو داد در خاطرمان میماند. از موراتا برای شناخت چهار چوب دروازه و میل به گلزنی بالایش تشکر میکنیم!

 

Cristiano Ronaldo giving his congratulations to Álvaro Morata, after his goal in Real Madrid vs Rayo Vallecano


شماره سی و پنج  رئال ، بازیکنی که تا بحال به یاد ندارم که برای تیم اصلی در بازی های رسمی به میدان رفته باشد اما در بازی دوستانه ای که در بازی های پیش فصل به میدان رفته بود نمایش خوبی داشت.اما باید به او حق بدهیم چرا که در پست او بهترین های جهان از جمله کاسیاس و دیگو لوپز حضور دارند اما در اخبار باشگاه به گوش میرسد که دروازبان مطمئنی برای آینده رئال خواهد بود.آمار فوق العاده ای در تیم پایه دارد و او در هر صد دقیقه تنها یک گل خورده است. از خسوس فرناندز برای نا امید نشدن و دوستی اش با اعضای تیم تشکر میکنیم!

 

http://upload.tehran98.com/img1/2bupps54agfzgkoqvcq.jpg


به توصیف مربی رئال بپردازیم، مربی که هیچگاه بعد از ناکامی آنرا به دیگری نسبت نمیداد و از مسئولیت شونه خالی نمیکرد ، آخرین فصلش را در رئال سپری کرد اما بسیار بد شانس بود چرا که در سه حظورش با رئال در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا به شکل های باور نکردنی که میدانید حذف شد. در اینکه یکی از سه مربی برتر جهان است هیچ شکی نیست و نباید از او انتقاد های بی رحمانه شود چرا که همیشه برای برد تیم هرکاری میکرد و بعد از باخت ها خود را مقصر میدانست و بعد از برد ها تیم را عامل برد معرفی میکرد از خوزه مورینیو برای صداقتش تشکر میکنیم!


 

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-599-and-jose-mourinho-posing-for-a-photo-with-the-fifa-balon-dor-award.jpg


 

در سرانجام این مقاله به سرانجام بازیکنان تارخ فوتبال میرسیم ،شماره هفت افسانه ای رئال و جهان، کسی که نه تنها تیم باشگاهی و تیم ملی اش بلکه همه ی جامعه فوتبال به بودنش افتخار میکنند.بازیکنی که هیچوقت با ریا نبود و همیشه صداقت داشته ، با اینکه هر دفعه از همین صداقت ضربه خورده اما از صداقت دست بر نمیدارد . بازیکنی که برای رسیدن به این سطح از فوتبال که بالاترین سطح ممکن فوتبال است از هرگونه تلاشی دریغ نکرد ، اوست که در شبانه روز دوازده ساعت تمرین میکند و با فوتبال زندگی میکند. وقتی که میگویید از فوتبال لذت میبرم هیچکس هیچ شکی در این موضوع ندارد. به دفعات زیاد دیدیم با وجود مصدومیت تمام تلاشش را برای تیمش میکند ، نمونه بارز این مسئله را میتوانیم در بازی فینال کوپا دل ری امسال دید، جایی که این بازیکن باغیرت با وجود مصدومیت شدید از ناحیه کمر تمام تلاشش را برای تیمش انجام داد. انسان های خوب و صادق خیلی از وقت ها به حقشان نمیرسند او هم از این قاعده مستثنی نیست. از کریستیانو رونالدو ، اسطوره ی تاریخ فوتبال ، بهترین بازیکن تاریخ جهان و با وجدان ترین بازیکن جهان برای کمک هایی که به این فوتبال کرده برای این که دید انسان هایی مثل من را به دنیای فوتبال عوض کرد برای انسانیتش و صفات غیر قابل وصفش از او بسیار تشکر میکنیم!

 

http://www.ronaldo7.net/news/2013/02/cristiano-ronaldo-632-goal-celebration-real-madrid-2013.jpg

 

 

توجه: از دوستانی که برای حمایت از رونالدو این مطلب را کپی میکنند در خواست میشود این کار را به صورت شرعی و قانونی یعنی با ذکر منبع(وبگاه هواداران کرسیتیانو رونالدو:www.ronaldofans.blogfa.com) انجام دهند!

 

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/26_02_2013/ronaldo16.jpg

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 52